Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK

Dostawy


Sposoby i koszty dostawy obowiązujące dla zamówień złożonych w sklepie topmarket.pl:

1. Wszystkie zamówienia, dla których łączna wartość produktów w koszyku jest wyższa od 98,99 zł, objęte są darmową dostawą kurierską.

2. Koszt dostawy kurierskiej dla zamówień o wartości niższej od 99 zł :

- przedpłata (płatność przelewem): 12 zł
- pobranie kurierskie: 17 zł

3. Przy każdym oferowanym produkcie podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia. Jest to informacja o tym ile dni roboczych upływa zazwyczaj od momentu potwierdzenia zamówienia przez Klienta do chwili wysyłki zamówionego produktu. Wyjątek stanowią produkty, które są w danej chwili niedostępne. W takiej sytuacji Nabywca jest informowany przez pracownika topmarket.pl o proponowanym terminie dostawy produktu.

4. Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski. Podmiotem realizującym dostawy kurierskie jest firma DPD lub w przypadku przesyłek paletowych o dużym gabarycie – Hellmann. Czas dostawy przez firmę kurierską, w dni robocze, wynosi od 24 do 48 godzin.

5. W przypadku dostawy produktów powyżej 31,5 kg i/lub przesyłek o dużym gabarycie – palety (fotele ogrodowe, huśtawki, glebogryzarki etc) kurier dostarcza przesyłkę tylko do drzwi budynku (domu, bloku). Oznacza to, że kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru i może pozostawić go przed budynkiem lub na życzenie Klienta zabrać do magazynu, jeśli odbiorca nie ma możliwości zorganizowania wniesienia przesyłki. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi wniesienia, ale o jej realizacji decyduje firma kurierska.

6. Odbierając towar Nabywca jest proszony o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka posiada widoczne uszkodzenia, Nabywca powinien odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzając z udziałem kuriera odpowiedni protokół (“Protokół Szkody”) oraz jak najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu jakościowego lub ilościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach
w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!