Dostawa i Zwroty

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL, przez kuriera InPost, a także oferujemy możliwość dostarczenia przesyłek do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizowane są wyłącznie na terytorium Polski.

90% zamówień realizowanych jest w ciągu 24h. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 18.00 zostają nadane tego samego dnia (z wyłączeniem weekendów). 

Przy zamówieniach od 149 zł dostawa jest bezpłatna (z wyjątkiem dostawy za pobraniem oraz przesyłek paletowych i gabarytowych), regulamin promocji na dole strony.

Paczkomaty InPost – 14,99 zł

Czym są Paczkomaty InPost?
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych działających na terenie całej Polski, dzięki którym zamówienie może zostać odebrane w dowolnym momencie i w dogodnej lokalizacji.
Działanie Paczkomatów InPost
Paczkomaty InPost działają 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Od momentu nadania paczki przesyłka dociera do wskazanego Paczkomatu InPost przeważnie do dwóch dni roboczych. Zamówienie należy odebrać w przeciągu 48 godzin. Po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost.
Uwagi dotyczące przesyłek
Warto pamiętać, że z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek do Paczkomatów InPost dostarczane są wyłącznie przesyłki, których wymiary nie przekraczają wartości: 39 cm x 36 cm x 62 cm, a waga mieści się w przedziale do 25 kg. Ważne - za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 5000 zł brutto.

Przesyłka kurierska 

InPost - 14,99 zł

DPD - 14,99 zł

DHL - 14,99 zł

DHL za pobraniem - 18,99 zł

Ubezpieczenie paczki
Łączny koszt przesyłki kurierskiej zawiera kwotę ubezpieczenia. Wszystkie paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia.
Czas oczekiwania
Przesyłki dostarczane są zazwyczaj następnego dnia od daty nadania. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie na adres mailowy (podany w formularzu zakupowym) zostanie wysłana informacja o ewentualnym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.
Uszkodzone paczki
Jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona (opakowanie i taśmy firmowe), należy w obecności kuriera sprawdzić kompletność otrzymanego zamówienia. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji dotyczącej niekompletności towaru.

Zwroty

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. 

Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@topmarket.pl. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu. 

❗Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: Dolmo Sp. z o.o. ul. Pass 20k/bud 9 05-870 Błonie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa -> POBIERZ PLIK <-

Reklamacja towaru na podstawie rękojmi i gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy -> POBIERZ PLIK <-

REGULAMIN PROMOCJI

„DARMOWA DOSTAWA OD 149 ZŁ”

(dalej: „Promocja”)

  1. Organizatorem Promocji jest spółka Dolmo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 05-077, przy ul. Granicznej 17B, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000875392, REGON: 387818597, NIP: 9522212042 (dalej: „Organizator”), adres do korespondencji: ul. Graniczna 17B w Warszawie 05-077, właściciel marki topmarket.pl (dalej: „Marka”).
  2. Promocja prowadzona jest pod nazwą „Darmowa dostawa”.
  3. Promocja prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i obowiązuje w internetowym sklepie Organizatora prowadzonym pod adresem: https://topmarket.pl/ (dalej: „E-sklep”).
  4. Promocja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
  5. Promocja stanowi przyrzeczenie publiczne rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  6. Informacja o Promocji i Regulamin dostępne są na stronie internetowej E-sklepu.
  7. Promocja trwa od dnia 01.03.2024 roku (dalej. „Czas trwania Promocji”). Organizator poinformuje o zakończeniu Promocji na minimum jeden (1) dzień przed jej zakończeniem poprzez informację na stronie E-sklep. Dla oceny czy zamówienie zostało złożone w Czasie trwania Promocji, ma znaczenie data i godzina wysłania zamówienia na serwer E-sklepu.
  8. Promocja polega na tym, że każdy klient E-sklepu, który w Czasie trwania Promocji złoży zamówienie na produkty dostępne w E-sklepie o wartości minimum 149,00 (sto czterdzieści dziewięć i 00/100) złotych (brutto) (dotyczy wartości zamówionych produktów, bez kosztów dostawy) („Zamówienie”) uprawniony będzie do uzyskania automatycznie naliczanego rabatu na koszty dostawy produktów nabywanych w ramach Zamówienia, w wysokości 100% kosztów dostawy.
  9. Organizator wskazuje, że w Czasie trwania Promocji, może czasowo (na podstawie odrębnych regulaminów promocji) obniżać minimalną wartość zamówienia, od której zależy możliwość uzyskania rabatu, o którym mowa w pkt 8 powyżej – będzie to odrębna, czasowa Promocja i w czasie, w którym będzie ona obowiązywać, nie będzie obowiązywać niniejsza Promocja – z uwagi na mniej korzystne warunki przyznawania rabatu, o którym mowa w pkt 8 powyżej.
  10. Promocja łączy się z innymi promocjami, rabatami oraz wyprzedażą w E-sklepie, z zastrzeżeniem, że aby skorzystać z Promocji to pomimo promocji, rabatów oraz wyprzedaży muszą zostać spełnione przesłanki określone w pkt 8 powyżej.
  11. Jeżeli w wyniku częściowego lub całościowego odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w ramach E-sklepu (tj. dokonania tzw. zwrotu produktów zakupionych przy skorzystaniu z Promocji) wartość zamówienia spadnie poniżej kwoty 149,00 złotych, Organizator uprawniony jest do obciążenia klienta kosztami dostawy, zgodnie z cennikiem dostawy. Z promocji wyłączone są produkty, które wymagają dodatkowego nośnika na palecie ze względu na swoją wagę oraz rozmiar opakowania. W/w przesyłki realizują przewoźnicy GEIS oraz Ambro Expess - koszt wysyłki pozostaje niezmienny. 
  12. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, przy czym zmiany Regulaminu nie mogą wpłynąć na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, ani nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników. Organizator zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w odpowiednim czasie przed ich wejściem w życie, w sposób umożliwiający Uczestnikom zapoznanie się z nimi.
  13. Regulamin w zmienionej formie obowiązuje od daty oznaczonej w jego treści, jednak nie wcześniej niż od dnia jego opublikowania w formie właściwej dla publikacji niniejszego regulaminu.
  14. Skargi i reklamacje związane z prowadzeniem Promocji mogą zostać wysłane na adres: reklamacje@dolmo.pl.
  15. Skarga lub reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres korespondencyjny (bądź e-mail) oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi lub reklamacji.
  16. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Organizator informuje, iż Administratorem danych osobowych ujawnionych w związku ze złożeniem skargi/reklamacji (dalej: „Dane osobowe”) jest Dolmo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 05-077, przy ul. Granicznej 17B, (adres do korespondencji: ul. Graniczna 17B w Warszawie 05-077).
  17. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia, w tym udzielenia odpowiedzi na skargi/reklamacje, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) (prawnie uzasadniony interes administratora).
  18. Osobom składającym skargi/reklamacje przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych. ww. prawa mogą być realizowane poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: sklep@topmarket.pl.
  19. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, ww. osobom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  20. Podanie danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska i adresu korespondencyjnego jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla umożliwienia rozpatrzenia skargi/reklamacji.
  21. Administrator danych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji w oparciu o przekazane dane osobowe. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  22. Dane osobowe przetwarzane będą na zasadach opisanych w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://topmarket.pl/content/3-polityka-prywatnosci, przez czas zakończenia postępowania reklamacyjnego a ponadto, mogą być przetwarzane dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przez okres przedawnienia tych roszczeń.

 

Produkt dodany do Ulubionych