Reklamacje
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.
W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail: sklep@topmarket.pl.
Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy,
- obniżeniu ceny.
Adres do zwrotu towaru - Dolmo Sp. z o.o. ul. Pass 20k/bud 9 05-870 Błonie.
Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.
ZAŁĄCZNIK NR 1
DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscowość, data
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Nr. zamówienia
Do
Dolmo sp. z o.o.
ul. Graniczna 17b
05-077 Warszawa
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy nr ...................., zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru ……………………………………………
Proszę o zwrot kwoty ……………… na nr rachunku bankowego:
……………………………………………………………………………………………………………
…………………...............................
podpis konsumenta
ZAŁĄCZNIK NR 2
DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscowość, data
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Nr. zamówienia
Do
Dolmo sp. z o.o.
ul. Graniczna 17b
05-077 Warszawa
FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny z umową (wadliwy). Wada polega na ……………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie) …………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
• żądam nieodpłatnej naprawy towaru
• żądam wymiany towaru na nowy
W przypadkach określonych w przepisach:
• składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,
• składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy
proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………………………………
/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………....
…………………...............................
podpis konsumenta